Hoe werken we samen

Hoe werken we samen? 

Wij willen door samenwerking de koek vergroten, voordat we deze delen.
We gebruiken daarbij onze vier P formule:

1. .Positionering
Je bent een merk. Net als Apple, Virgin of Hertog Jan.
Kies daarom als ‘merk’ een onderscheidende, relevante en geloofwaardige positie in het brein (de perceptie) van jouw (ideale) klanten. Zodat jouw specifieke doelgroep jou en je diensten als eerste overweegt en als beste waardeert.
 “Positioning is the act of designing your offerings and image to occupy a distinctive place in the mind of the target market” (Kotler).

2. Profilering
Je profileert jezelf, met een zelfbewust en authentiek, specifiek beeld over jezelf en de competenties en vaardigheden, waarmee jij je onderscheidt van anderen. Je vergroot je impact en mensen kennen jou specifieke eigenschappen toe.

Online
Vergroot je vindbaarheid en zichtbaarheid met video, social media marketing. We bieden extra online exposure via ons platform: www.igrow-tribe.com.

3. Presenteren
In alles wat je doet, laat je een indruk achter. Of je daar bewust van bent of niet.
Durf daarom jezelf te laten zien. Op een manier waar jij voor kiest. Ontspannen en overtuigend jezelf en jouw bijzondere meerwaarde presenteren aan potentiële klanten. Zowel face-to-face; in toevallige ontmoetingen, advies- en acquisitiegesprekken, presentaties als tijdens het netwerken.

4. Partnership: 1+1 = 9+
Het uiteindelijke doel van iGrow Tribe is om een community van professionals te creëren. Wij helpen elkaar door onze individuele kwaliteiten, talenten, passie en krachten te bundelen om unieke meerwaarde (remarkable value) te creëren voor klanten.

Combineer je passie en expertise om samen dit 1 +1 = 9+ effect te creëren voor klanten.

Samen een Blue Ocean creëren
Door elkaar te beconcurreren om een eigen stukje van de koek, ontstaat onbedoeld een ‘Red Ocean’.
Door onze acquisitiekracht te bundelen, creëeren we samen een ‘Blue Ocean’.
We maken samen de koek groter, voordat we deze verdelen.

We gaan samen gezamenlijke, aantrekkelijke en bijzondere proposities creëren, om klanten vanuit verschillende expertises te bedienen.